fredag 22 januari 2010

Hissa eller Dissa

Facebook är något som jag funderat på lääänge. Är det bra eller dåligt, vad är bra, vad är dåligt???
Ibland kan det vara bra att ha.... som lite tidsfördriv kanske & kul..... Men!!! alla dessa applikationer och gifts hit och dit funderar jag allvarligt på att blocka!
Varför finns det inte en "jag gillar inte knapp"??
Å varför finns det inte en grupp som kallas; " Jag tillhör dom som inte hinner mata fiskarna i mitt Happy Aqvarium" eller " Jag hinner inte skörda på Farmville"
Tror dock att det är nyhetens behag för många som bara loggar in för att ha koll på vad andra gör ...... dom som vågar delge ngt eller har tid!!!
Nää jag tror att jag håller mig till min Blogg där kan Ni som vill hitta hit och läsa bäst Ni vill........ Fast förresten jag kommer finnas kvar på FB,  fast bara för "vänner"

Blogga eller inte blogga då, ja det bestämmer var och en vad den vill,  om den vill och om vad den vill, jag vill när andan faller på och ja det kan handla om Vad som helst!! Helst ska det vara bilder, bilder i massor och fina!! Mycket tips och tricks, många länkar och stora och små ord!!

Helst ska man väl skriva om ett hett ämne och skapa en debatt, det är väl inte jag så mycket för bara ibland, ibland sår jag ett frö...... Tjäna pengar ska man göra oxå, det är det många som gör, göra reklam för grejer som man inte tycker om, fula reklamskyltar som stör Nope det är inget för mig ska vara Stilrent!!

Sådäså

Idag är det Happy Friday :)

2 kommentarer:

  1. Hej sitter på en datalektion just nu, men halkade in hos min favvo-bloggare. Intressant diskussion, men sluta inte blogga för all del!!Hittade ett alternativ till facebook för den som vill kolla: linkedin.se

    JiN

    SvaraRadera
  2. Hej JiN Jättetack, kul att vara favvo!!
    Tänkte se om någon nappade :) så det kunde bli en diskussion :)

    SvaraRadera

HEJ LÄMNA GÄRNA EN HÄLSNING HÄR TILL MIG, TACK PÅ FÖRHAND MVH Claramaja